2 aylık bebeğime Cuma günü aşı yaptırdık. 2 gündür uykusundan çığlık atarak uyanıyor, altını temizlerkende dayanılmaz şekilde ağlıyor. Sürekli uyku halinde, uyanıksa da ağlayıp duruyor. Ayağa kalkıp dolaşınca susuyor sadece 😔 karnı gurul gurul gazdan desem daha önce hiç böyle çığlık atarak ağlamıyordu.(10 gün önce idrar ve gaita vermiştik rutin kontrol için temiz çıkmıştı) Bu corona korkusundan hastaneye de gidemiyorum. Daha önce başına böyle birşey gelen var mı ? Atak olabilir mi 🤔😔😔