Kızlar merhaba kızım şu an 3 aylık hamileliğimin 4.ayında kızımın sol böbreğinde genişleme saptanıldı doktorum takipte kalmamızın gerektiğini söyledi 38.haftamda doğum yaptım sol böbreği 6 mm di doğduktan 1 hafta sonra usg çektirdik sol böbreği 8 mm olmuş tekrar takipte kalıp 3. Ayında gelmemizi söylendi dün tekrar çekildi ve böbrekte yine büyüme meydana gelmiş 9,5 mm olmuş sizin başınıza böyle olay geldimi nasıl bir yol izleniyo napmamız lazım tedavisi nasıl oluyo lütfen yardım edin çok üzgünüm.