Htcesylmzz BurcuuY kokusu kötü biraz ben zorla içiriyorum sütümle karıştırıp verdim onu bile çok zor alıyor
Ankarali BurcuuY arkdslarin dediği gibi pekmez güibi bir şey tadı acimsi gibi.. Ben 6aydir kullanıyorum ikinci sisedeyim içeriği en temiz olanı bestiron, halam çocuk dr ve bestiron aldırdı bana, 6 tane dişi var kararma yapmadı henüz bebis 9ay 22gunluk benim
Nuryalcndag BurcuuY pekmez gibi kıvamlı,rengide siyaha yakın kahve tadi da portakal ile paslı demir arası bir tat az kötü 😊
Sevilay61 Rengi koyu kahve hatta sıyaha yakın. Kıvamı da cok sıvı degıl pekmez kıvamı dıyelım. Tadı da c vitamini destekli olduğu için biraz kötü bebekler ın sevecegı tarzda değil😊ama iyi bi kan damlası
History_teacher Htcesylmzz bizim doktorumuz asla süt ve süt ürünleri ile ard arda vermeyin demişti.portakal suyu ile verirseniz çabuk çözünür daha iyi olur demisti
Htcesylmzz BurcuuY fotoğraf paylaşmayı pek bilmiyorum ama deneyeyim sizin için. kıvamı yoğun pekmez gibi olacak koyu renkli pütürsüz
BurcuuY Htcesylmzz anladım canım çok teşekkür ederim açılma yeri komple mi çıkıyo direk açıldı gibi geldi bide şişe
BurcuuY Ankarali bizde 10 ay 13 günlüğüz alerjik olduğumuz için kullanmadık kanımız iyiydi şimdi başlamak istiyorum ve en doğalı bu evet o yüzden bunu denemek istedim teşekkür ederim bilgi için peki kapağı komple açılıyo dimi sanki direk açıldı gbigeldi bozuk mu diye tereddüt ettim
Htcesylmzz BurcuuY İnternetten bak istersen böyle normal bi şişe değil üstten sıkılıyor 😄 böyle çok garip oldu anlatamadm kusura bakma
BurcuuY Htcesylmzz evet evet açtım öle de bende şimdi bi garip tarif etcem 😂 hani normalde kola şişelerinin falan kapağını açınca plastiğin bi kısmı altta kalıyo ya açılmış oluyo bunda öle bi parça falan kalmadı altta öle mi açılıyo
Aysglesr BurcuuY aynen oyle parca falan kAlmiyo kapagi actiginizda direk sise agzi kaliyo ortada orda silindir seklinde plastikten yok. Oglum 1 yasina girmek uzere bizde onu kullaniyoruz dediginiz gibi 😀 dikkat edin kıyafetlerden lekesi de pek cikmiyo
BurcuuY Aysglesr tamam şimdi içim rahatladı yarın deniyim bakalım vermeyi inşallah alerji yapmazsa 🙏 çok teşekkür ederim bilgilendirme için 😘