Alabay Mom34 benimde berbat ama biraz beklicem bayrama kadar en azından bu salgın hafiflesin biraz benim düşüncem böyle yinede sen bilirsin🤷🏼♀️
Duce28 Nekwam bende verecektim aradm kapaliyiz dediler . Bende hali yikama makinesiyle temizledim . Tabi ki içime sinmedi ama idare eder . Az daha açsın hava balkonda kütür kütür yıkarım 😊
Sevgi1 Mom34 ben aynı postu açtım benle dalga geçtiler bağışıklık düşükse kapar geçmiş olsun halıya fln diye 😅ben verdim valla yıkamada gelmedi hala
Prensesannesiii26 Sevgi1 poşetini dışarda açıp içeri sokun aman çok dikkat edin nolur nolmaz bende verecektim de halı yikamacilar kapatmış veremedim 😏