balasininanasi Bebeğim 39+4 te doğdu. 40 haftanın içinde olmuş oluyo. Şimdi ben doğduğu günü mü hesaplicam yoksa 40 haftanın dolumunu mu ?
Mutlubiranneyim Atak haftası çoook zordur bizde 1 hafta sürdü her akşam tam 10da başlardı aglamaya gece 1e kadar kafayı yicektim napsam susmuyodu ama tam 1 olunca uyuyodu. Rabbim yardım etsin.