Selam kızlar. Evet yanlış okumasınız bebeğim artık kendi kendine uyuyor hem de yaklaşık 3 haftadır🥺 ne kadar mutlu olduğumu tahmin edebilirsiniz💃🏻 Bu konuda sizlere de belki bi faydam olur diye yazmak istedim. Öncelikle bebeğim bugün tam 1 yaşına girdi. Yani uyku eğitimi için geç kalmadınız. Şimdi biliyorum siz de benim gibi böyle postlar görünce hemen girip bakıyosunuz ve umutsuz bi şekilde ayrılıyosunuz. Kendimden biliyorum🙄 girip bakıyordum ve istiyordum ki annelerimiz desin şöyle yaptım direkt uyudu yani kesin ve çok uğraştırmayacak göz korkutmayacak bi metod arıyodum. Ama en güzeli sizin çocuğunuzun dilinden anlamanız ve kendi rutininizi kendiniz oluşturmanız. Bizim tek rutinimiz pijamalarımızı giymekti. Her akşam banyo yaptıramıyorum ya da perdeleri çekeyim masal okuyayım gibi olaylarımız da yoktu. Ayağımda sallayarak uyutuyordum bu arada. Ama ne sallamak. Son zamanlarda çalışmaya da başladım( okul öncesi öğretmeniyim) sabah 5 te uyanırdı ve 7 buçuğa kadar salladığım olurdu. Gece sürekli uyanırdı 1 saate yakın sallardım. Çalışma hayatıyla beraber artık çok yorulmuştum ve ne olursa olsun sallamayacam dedim. Diğer gün uykusunun gelmesini bekledim, iyice uykusu gelince de yatağına yatırdım ve mamasını verdim. Uykusu çok gelmişti ve mamasını içip uyudu kendi kendine. Neredeyse göbek atacaktım💃🏻😂 Akşam da aynı şekilde oldu. İyice uykusu geldi ve ben onu yine sallamadım. Burda kararlılık kesinlikle çok önemli. Ve eğer bebeğim inatçı hayatta uyumaz diyosanız benim bebeğim koç burcu bi de inadı gelin ondan görün🤦🏻♀️ Amma uzattım. Hanımlar sadece 1 gün inanın. O günden sonra artık uykusu geldiğinde yatağına yatırıyorum mamasını veriyorum ve içip uyuyor. Çok korktum diğer günler acaba yine sallanmak isteyecek mi diye. Ama öyle olmadı. Uykuları kaliteli artık. Gece sürekli uyanmıyor en fazla 1 kez bazen o da yok. Ben de mutluyum tabi. Darısı diğer annelerin başına❤️