nilmur0 Annem123 merak etme düzeliyor emin ol benim ki de öyle idi bir bakmışsın düzelmiş hiç anlamıyorsun bile 🙃
mystery34 Ben de sürekli değiştirerek sağa sola yatırdım doktor çok sivri olmuş dedi şimdi de düz yatırıyorum destek koysam bile bazen çeviriyorum anlayamadım gitti sivri olması iyi değil mi
Ayselatmaca nilmur0 ya gercektenmi cok mutlu oldum inşallah duzelır yaa cok büyüdü artık duelmez dıyorlar bana
Yasebu Benim kızım üç aylık kafasını düz yatıyo hatta düz yatmaktan saçları dökülmüş tam arkada. Ama şimdi tam dalana dek bekleyip yan yatırıyorum başındaysamda yüz üstü
Ayselatmaca Yasebu bir sure oluyor öyle ama bebek kendı donmeye baslayınca durmuyorki yerinde 1 dakıkada 10 defa dönüyor