Sürekli hapşırıyor, çok halsiz ve mızmız. Ara ara öksürüyor ve sanırım soğuk şekilde terliyor. Ateşi çok yüksek değil ama elleri ve ayakları soğuk. Grip mi olmuş? Bu süreçte doktora götürmek istemiyorum bilgili anneler yardımcı olabilir mi ne yapabilirim?? :(