Sukran34 Oğlumun kakasinda çok az kırmızı bişey vardi.Bu ne anlama geliyor başına gelen var mı hemen doktora gitmeli miyim?😖
AycaOnur Sukran34 belki makat cikisinda tahribattan vs ufak bi kanama da olmus olabilir bence gozlemleyin allah lkorusun kotu bisey olsa zaten tekrar eder ki sanmiyorum. Gecmis olsun.
Ysfbuszfr Sukran34 Bence doktora gidin kaka tahlili yapar benim oglum da öyleydi doktor gerçekten kan mi diye bakalım dedi enfeksiyon çıkmıştı bizim ama hala daha belirtiler devam ediyo süt alerjisi için gidicez🙈
Sukran34 Deniz2961 Kan gibiydi canım çok korkuyorum eşime söyledim Rota aşısıyla ilgilidir diyip geçiştirdi.😔
Sukran34 AycaOnur poposunun ucunda kızarıklık var uzun zamandır geçmiyor.Acaba ondan mı tuvaletini yaparken zorlanıyor.
AycaOnur Sukran34 kac aylik? Sadece anne sutu aliyorsa ve sivi kaka yapiyorsa kaka zorlamaz aslinda. Kizariklik da varsa bir muayene ettirin bence doktor gorsun. Gecmis olsun.
Sukran34 Deniz2961 Arada tuvaletini yaparken zorlandığı için ben zeytinyağı kulak çubuğuyla uyarıyorum ondan mı oldu acaba Allah'ım keşke yapmasaydim. 😔
Deniz2961 Ozge92 tek basına bir sey ifade etmiyor cnm bzmkındede var sdce bir belirtisi sut alerjisi in en buyuk belirtisi kakada kan cnm telas yapma o yuzden
Sukran34 Ysfbuszfr Anladım canım ama benim oğlum tuvaletini her gün yapmıyorum bazen yapması günler sürüyor.Hala öyle