FatmaMK 8 aylık bebek için öksürük için ne yapılabilir 😞atesı düştü ama ağrısı var belli birde başgam var ökrurken duyulan . Su süreç de hastaneyede gitmek istemiyorum salgından 🙏
Asyamom96 FatmaMK bizde geçirdik öksürük geç gidiyor bunun için eczanede iburamin var onu verebilirsin öksürüğe soguk algınlıga iyi geliyor canım biz kullandık geçti bi de göğsüne kagıt koy terletiyor balgam da atar varsa
Huzurum12 FatmaMK öksürük srubu verme çocuk öksürüğünü kendisi.atsin benim de bebegim balgam.öksürük vardi hic gecmedi atesi de düşmeyince doktora götürdük Zature olmus dedi hastaneye aldilar oyle toparladi kendine ve öksürük srubuna karsiyim dedi
Zefna 3aylıkken bitkisel PROSPAN öksürük şurubu vermişti doktorum. İki günde azaldı sonra geçti. Tavsiye edebilirim eczaneden alabilirsiniz
Huzurum12 FatmaMK buhar makina varsa buhar ver nefesi acilsin antibiyotik kullan ciğerlerine inmesin yavrunun yoksa.sen de perisan olursun hastane de
Huzurum12 FatmaMK ben kendi bebegime receteli recetesiz öksürük srubu kullandım gecsin diye gecmedi boğuluyordu öksürürksn artik cigerlerine inmis enfeksiyon atesi de 39dan dusmedi