Biyologhanim bence hemen doktora gitmelisin. 4 gün önce doktorumuza telefonla ulaşarak bebeğim uykusundan öksürerek uyanıyor yemek yemiyor diye danıştım , hemen telaş etmeyin gözlemleyelim dedi. Bugün artık dayanamayarak görünmeye gittik bronşiolit teşhisi koydu. Hava verdiler , iki tane de ilaç.keşke kendisini dinlemeyip ilk gün hemen götürseydim :( belki kötülemezdi böyle. Tavsiyem oyüzden, hemen doktora görünün. Geçmiş olsun 🙏♥️