[silindi] ne güzel mesleğinizin olmasına sevindim 😊 eğitimci olarak bizlerden daha bilinçli olacaksınız elbette ben size bana güle oymaya yorum yapın demedim ayrıca size olumsuz bi yorumda yapmadım geç değil mi dedim siz anneliğinizi öne sürerek yorum yaptınız hepimiz anneyiz bebeklerimizi en iyi biz gözlemleriz çocuk gelişimi uzmanların kabaca anlattıkları aylık bebek gelişimlerine göre 7 aylık bebeğin henüz anne babasına gülebilmesi geç geldi o kadar son yorumumdu