Sleepy natural kullanıyordum oğluma annemde 2 paket almış e bebekten ama sleepy çok sızdırmaya başladı ve herkesin muzdarip olduğu şu lastik izi sorunsalı.. bir paketi açılmamış duruyor gitsem değişim yaparlar mı? Bu arada bebeğim 40 günlük 4 kilo artık 2 numaraya geçmeli miyim? Bez tam oturmuyor ama sızıyor bedenlede alakalı olabilir mi? Çok tazeyiz daha yardımcı olun canlar🙏🌸 ve sleepy yerine hangisini önerirsiniz?