Arkadaşlar doğum yapalı bugün 47 gün oldu 41. Gün muaneme gittim ultrasonla alttan bakıldı ve içimde parça kaldığı geçmezse 15 gün sonra gelmem söylendi ama içim rahat etmedi bı seferde devlet hastanesine gittim bugün . Dr tekrar baktı bu sefer içimde iki tane 45 e 15 ve 27 ye 11 mm parça olduğunu söyledi tekrar kan alındı yarın kan durumuma göre işlem yapılacağı söylendi başına böyle biley gelen var mı yarın ne olacak çok korkuyorum