Zeynonunannesiiiii Süt alerjimiz var alerji doktoru rotayı yaptırmayın bağırsaklarda hassasiyet yaratabiliyor dedi. Bu durumda yaptıran oldumu sorun oldu mu, birde çocuk doktoru 3 ay bir haftaya kadar yapılıyordu gününü geçirmişsiniz dedi biz 3 ay 20 olduk
kirpikuclari Zeynonunannesiiiii her iki dozunu da yaptırdık iki alerji doktoruna da sordum herhangi bir sorun olmaz dediler ancak biz ilk dozu yaptırdığımızda alerji teşhisimiz konmamıştı aşıdan hemen sonra mı belirti yaşadığımızı sordu çocuk doktoru bu soruya hayır cevabını verince yaptırın dedi o da esasında bebeğim aslında alerjikmiş ama kakada kanı geç görmemizle teşhis gecikti bizim