Ssevey Berfe Benim kaç yıldır öyle oğlundan kaldı şimdi kızımı emziriyorum tek ümit biraz toplanması toplanmazsa eğer parayı bulunca silikon yaptırcam 😃
Deletedmom814 Deletedmom55 Bi doktor iki elini kalp hizasina tutup göğüslerini birleştirip 4 saniye bekleyip birak demisti toparlanması icin bunu yapalım bari belki ise yarar 1 ayda farkedegmz yaziyo ama🤔 allahtan bende çok deformasyon olmadi şuana kadar inş saha fazla.olmaz
Nekwam Berfe su şişleriyle egzersiz fln var Ben hizli yürüyüş fln yapiyodum o da iyi geliyo. Hasili zayıflama ve spor toparliyo ilkten sonra öyle yaptım ben. Emio hala bitsin aynen devam😉göbekte ayni şekilde
Kybele 😭😭😭😭 hem karın gerdirme hem de göğüsü toparlanmak istiyorum ama o bıçak acısından korkuyorum. Bi çocuk doğurucam diye ne hallere geldim ya 😢 çok şükür sağlıklı bi bebeğim var ama aynadaki yansımamla mutlu değilim hiç ben de
Deletedmom310 Kybele benimde aynı şekilde şimdide uykusuzluktan şişen gözler çok zormuş annelik valla millet nasıl 3 4 çocuk buyutuyo hayret
Kybele Deletedmom310 bi çocuk büyütüyoruz diye çürüğe çıktık arkadaş ya. Yok ben ikinciyi falan istemiyorum allah korusun. Diyete başladım kızım 9,5 aylık, bari dedim şu kiloları vereyim 😢
Deletedmom310 Kybele aynen bende istemiyorum sen yine buyutmussun benim ki daha 40 günlük nasıl yapicam nasıl büyüyecek bilmiyorum
Hohomoromu Berfe ilk bebeğimde dolayı bılıyor um sütü bıraktıktan sonra benimkiker çok fena yer çekimine yenik düştü 😁 toparlanmadı yani. Hatta bugun eşimle bu konuyu konusuyorduk dikleştirmek istiyorum 2 doktor var kafamda fiyat ve ameliyatla ilgili bilgi alcaz bakalım ne diyecekler eşim 10bini bulmaz inş dedi 🤷
eymenveannesi Deletedmom55 🤣🤣🤣ayy istemsizce güldüm kusura bakma canım yaa yemin ederim benimde öle nene memesi gibi benim hala oğlum emiyo hele biri büyük biri küçük toparlayıcı kullanıyorum sutyen olarak benim eğilince falan sutyen den cikiyodu o kadar yumusa🤣😑
akillibidikcgty Berfe ya benim goguslerim büyüktü daha da büyüdü :( emzirme bitince eskiye dönüyor dimi kesin ? Sarkmayi göbek korsesi gibi birşey olsa keşke takardık düzelirdi 😁
Berfe akillibidikcgty benimkiler 75i doldurmazdı emzirince 75i doldurdu hafifde taşıyordu ay dedim ne güzel oldu inşallah böyle kalır daha süt tam bitmediği halde küçüldü ve sarktı sütün tam kesilmiş halini düşünemiyorum 😂