İyi günler, 2 aylık bebeğim var. Sadece emziriyorum. Daha önceleri göğsüm şiştiği için sağdığım olmuştu. 90-140ml arası süt sağabiliyordum.(tek göğüsten 15 dk da) 2 gündür sağ göğsüm aşırı yumuşak ve kızım emdikten 45 dk sonra huysuzlanmaya başladı. Ama sıkınca süt çıkıyor diye önemsemedim. Diğer göğsümle emzirdim huysuzlanınca. Bugün sağmayı deneyeyim ne kadar çıkacak diye baktım. Sonuç 40 ml. Sizce bu normal mi ? Hayatımda hiçbir değişiklik olmadı bu süreçte.