gulay_okn fizyoterapist gorsun iciniz rahat etsin bence ama bu sartlar altinda mecbur kalmadikca hastaneye de gidemiyoruz.Benim bildigim kadariyla en azindan elini uzatip tutmaya calismasi gerekirdi,donme isi gecikebilir ama uzatma olayi icin zamani gecmis gibi.Her bebegin gelisimi farkli baska sikinti gorunmuyorsa kendinizi strese de sokmayin ama gec de kalmayin bencd