Merhaba hanimlar.oglum.pazartrsi gunu hapsirik ve.burun akıntısıyla gune başladı hemen doktoruna goturudm ilerlemeden onmlem.almak.icin sali iyiydi carsamba oh dedim…persembe bir kalktım yine burun akintisi ve oksuruk cuma şiddetlendi cumartesi sabahida sesleri gitti oksuruk ve ara ara hapsirik oldu ewde oldu bu belirtilir gözümün önünde koronadan dolayı da ewdeyiz zaten…doktoru ates takip.et diyor ates olmadi col.sulur kendinide birakmadi ama huysuz surekli agliyor yemekde istemiyor zaten emmeyi istemeyen bebekti iyice reddediyor yemekde yemiyor….nasil.ve ne zman geçer bu durum
Cok üzülüyorum onu boyle görünce sesleri kisik enerjisi düşük burnu akıyor öksürüyor
Prospan aldim ama.ise yaramadi peditus surup aldim 1 cay kasigi veriyorum.. ihlur.ve bol sıvı tavsiyesi ne dewam..
Kisaca ne zMn biter duzelir 7 gun oldu bugün