Ceylanayazugurola ahh en dertli oldugum konu . Anne sutu verenlerde oluyor genelde 6.ay da son buluyormus ben 5 teyim dun ilk kez dusta az geldi az dediysem 10 tel falan 🙂 tutam.tutam dokuluyor inan sacimi acip tekrar toplamaktan korkuyorum bazen o kdr dokuluyorki anca supurge tutsam temzlenir dusun. Ama sacta kellik yok gecen bi arastirdim hormonlar vucuda yenilenme sinyali.gonderdigi icin en cokta saclar yenileniyormus yani kopuyr dedigmz sac yenlendgi icinmis gecici oldugu icin sabredicem hos gecmezse alicam su hallelles denen sampuandan