Defne-bebek kullandım ella kullandım gece 3 de attım atmadan önce emzirdim hemsireme sordum 3 de attıysan öğlen 3 e kadar emzirme dedi buzlukta sütüm vardı 2 3 poşet şükür onu verdim gece sabaha kadar gece içti ama gündüz almadı mama asla almadi zaten saat 11 12 e kadar oyalamaya çalıştım ama daha küçüktü sizinkinden neyse 12 de bismillah dedim emzirdim çünkü ağladı çok boynuma yapıştı on süt sagdim emzirdim çok şükür bisey olmad8 yani 8 9 saat sonra emzirdim ben hatta nette çok araştırdım 6 saat sonra emziren bil3 varmış ama ben nolur nolmaz 8 9 saat bekledim gece attigim için de pek zorlanmadık 1 hafta emzirmwyin diyorlar ama 1 hafta emmeyen bebek memeyi unutue zaten 8 saat sonra emzirebilirsin