Bende memnundum tek sıkıntımız kızım 2 aylık ama kılo alımı cok yavs dedı doktrmuz kılo aldırmadı kızıma ama kabızlık vs. Sıkıntmz hıc olmadıı bir arkdsm cocugun kullanıyor onnda kızı masallahı var cok yarıyor dıyor. Anlıcagn bebekten bebege degısıyor.