deletedmom719 Kızlar benim babam daha önce çoğu kez kalp krizi geçirdi ve şuan tek böbreği var bir böbreği alındı. Buda kroniğe giriyor değil mi? Birde 65 yaşında değil. 55 yaşında. Yine onun için de yasak var mı acaba bilen var mı?
Jigglypuff deletedmom719 yaş bir faktör fakat kronik hastalık da bir faktör evde kalması lazım sağlığı İçin
Sin21 deletedmom719 yasak olmasa bile işi yoksa çalışmıyorsa çıkmamalı hastaymış risk grubuna dahil büyük ihtimal.
alchn deletedmom719 benim hamilekte son hafta yüksek tansiyondan sezryan oldum cok zordu bir türlü atlatamadim tansiyonu. doğum sonrası 20 gun devam etti simdi öyle yok ama bzen yine çıkıyor tansiyon hastasi geçmiyorum demi
deletedmom719 Jigglypuff söylüyoruz ama emekli aslında işe gidiyor yine ekstra artık ben yasak varmış diyeceğim en son öyle gitmez inşallah. Teşekkürler 🙏
deletedmom719 Sin21 evet malesef ek işe gidiyor emekli ama inşallah artık gitmez söylüyoruz ama inşallah dinler artık
Jigglypuff deletedmom719 biz yaşlı komşuları dışarıda yakalarlarsa emekli maaşını kesiyorlarmış diye korkuttuk ☺️ Yeter ki çıkmasınlar 🥺