melisaninannesi balıgı kılçıklarından ayırıp temcerede az suyla yarım saat kadar pişiriyorsn sonra o suyu dökmüyorsun içinden balıkları bi kaba ayırıyorsn balıgın suyuna papates havuç sogan sarımsak brokoli ekliyorsn birazdaha su ekleyip sebzeleride pişiriyorsn en sonra blendryapıyorsun içine balıklarıda atıp ben kızım o dönemdeyken bu tarifi yapıyordum . Şimdi 15 aylık blendr kullanmıyorum fırında pişiriyorum balıgı sebzeyle beraber normal bizim gibi yiyor ama çorba şeklindede öok seviyordu kızım haftada 2 kez yaptım hep ek gıdaya geçtiginden beri balık yağı kullanmayın 4 yaşına kadar dedi bize doktorumuz inşallah sizin bebeginizde balıgı sever