Tazeannecik diloska bana da doktotumuz önerdi ben bir kere verdim sonra vermedim. Gerekirse 5 gün. Sabah akşam yarım yarım verebileceğimi söylemişti. Ama biogia saatli kullanınca geçti
diloska Tazeannecik biogaia kullanıyorum saatli ama bugün çok fena oldu artık gözleri şişti morardi uykusuzluktan
Deletedmom006 diloska doktorum kullan dedi bise olmaz dedi. Her daim tabi kullanma aliskanlik haline getirir bi zamandan sonra tesir etmez
Adakusumm diloska evet benim bebeğim gaz krizine girmişti gece doktoru aradim o fitili önerdi yarim fitil vermemizi söyledi