Deletedmom280 bunu ben de öğrenemedim.yarın normalde aşımız var ama günlerdir sağlık ocağını arıyorum açmıyorlar.evime de uzak gidip sormak için.götürmek istemiyorum bir süre ama kafama göre karar da vermek istemiyorum.İnşallah danışmış olan birileri aydınlatır bizi.