Merhaba 40 günlük bebeğimin gaz sancısı çok fazla oluyor kolik sancıları dedi doktor ne yapsam geçmiyor katılarak ağlıyor 3 gündür kakasınıda yapmıyor doktor lavman yapılabilir demişti erkek bebeklere lavman pek faydalı değil diye duydum bilginiz varmı gaz içinde Öner’iniz varsa yazarmısınız denemediğim birşey varsa yapayım 😭