Hanımlar merhaba ;
Kızım genelde tek göğsümü emdiğinde doyar. Bende bazen diğer göğsü sağıyorum o acıkana kadar tekrar süt dolsun diye hem o sağdıklarımıda buzluğa koyıyordum.
Geçen onlardan kullanıyım diye çıkardım erittim ısıttım tadına bir bakıyım dedim ama midem bulandı, daha 1 aylık süttü.Çok değişik tuhaf bir tadı vardı. Kokusu normal görüntüde sıkıntı yoktu.Bir kaç poşet açtım baktım onlarda aynı bende tadı kötü diye döktüm.
Neden olmuş olabilir ? Normal mi anlamadım sağım yapan annelerden fikir isterim 😞