Çok şükür biz de de durum aynısı. Her sabah uyandıgımda şükrediyorum. Çok şükür kafamızı yastuga koydugumuzda düşünecek borcumuz yok, sağlık sıkıntımız yok, başka Bi sıkıntımız yok. Elhamdurillah. Rabbim herkese ev içinde huzur versin. Ülkece şu zor dönemleri de atlatırız inşallah Bi gün önce.