Bizde 2.ay açımızdan sonra yaşamaya başladık emme sorununu. 2 ay 4 günlüğüz. Şuana kadar hiç mama vermedim. Doktor gerek yok demişti ama benim içime sinmiyor. Dün akşam 9 buçukta uyudu sadece 5 dk emmişi. Gece saat 2 oldu. Baktım uyanmıyor ben uyandırıp emzirdim. 6 dk emdi ve bıraktı tekrar uyudu. 5 e kadar.. Hiç normal gelmiyor bu durum. Çok üzülüyorum 