ozge değiştiriliyor canım, bizde kızımın iki isminden birini sildirdik. 13 yasinda kızım. Dilekçe hazirlayip mahkemeye veriyorsunuz, 200_300lira gibi bisey dosya masrafı icin onuda ödüyorsunuz. Biz ikide sahit bulduk diger ismiyle cagiriliyor densin diye. Nüfus müdürlüğünden biri geliyor, aslinda isin asli nüfus müdürlüğünü dava etmişsin gibi oluyor. Oyuzden onlar mahkeme esnasinda hakim sorunca, takdir sizlerin diyip hakime yonlendiriyor. Oda kabul edip onayliyor.