Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 18 günlük. Son üç gündür sürekli emmek istıyor, emzırıyorum fazla geldıgı için kusuyor. Emzırmezsem de sürekli ağlıyor. Gece 1’de emzirmek için uyandırdım çok fazla emdi kustu ama uyumadı yine emmek istedi, yine, yine… şu an saat 4 buçuk hâlâ memeden aldığımda ağlıyor. Az önce agladım sinirlerim bozuldu. Bebeği bu şekilde olan var mı nasıl çare buldunuz? Emmek istediği zaman emzik kabul etmıyor.