Bebeğim aşıdan geldiğimiz den beri ara ara öksürüyor kusmaya çalışıyordu geceleri uyumuyor ağlayarak uyanıyor 4 gündür böyle bu gece burden aglayarak uyandi hic susmadı bi anda kıpkırmızı kesildi birden kusuyor gibi oldu korktu iyice ağladı bir avuç dolusu balgam geldi sonra sında zar zor yatıştı oynarken uyuya kaldı ne yapmalıyım aşı haricinde evden çıkartmadım bugüne kadar sanirim bu çıktığımızda üşüdü diş te çıkartıyor ateşi arada 37.5 oluyor korkuyorum ilk bebeğim daha