bunun birçok sebebi olabilir ama ilk akla geleni öpülmekten tahriş olmuş olabilir( bazen dayanamayıp aşırıya kaçabiliyoruz🥰) ek gıdayla alakası olduğunu düşünmüyorum çünkü alerjik bir durum olsa tüm vücutta ve özellikle vücudun daha sıcak bölgelerinde belirti göstereceğini düşünüyorum. Yakın bir arkadaşımın 4 aylık oğlu var onunda sadece yüz bölgesinde daha aşırı şekilde kızarıklıklar oldu, onlar epeyce araştırdılar ettiler egzama tedavisi başlattı doktor. Ama ilaçla atlatılır bir durum, endişe etmeyin, geçmiş olsun bebişe🥰