Hafsa_anne Kızım 7.5 aylık. 2gün önce ateşlendi geçti şimdide öksürüğü var. Daha önce ek gıdayı zorda olsa yiyordu ama bugün asla ağzını açmadı suyu bile zor verdim ıhlamur bile veremedim. Bal kabağı püresi severdi onu da yemedi. Bu durum geçici mi acaba?
SedaMeyra Hafsa_anne kizim 15 aylik bugun sasce biraz yogurr yedirebilsim kafa atesi var dis cikariyor surekli memeye düştü gecicibi durum dis patlayacagi zaman boyle yapio kizim distir belki de sizinki
betbetibet Hafsa_anne yeğenimde de aynı durum alt dişlerini çıkarırken aynısı oldu şimdi üst dişleri çıkıyo zar zor yediriyoruz calpol verip ağrı ve ateş için rahatlatıyo en azından
Hafsa_anne LinaMom0501 ortalık bu kadar vahim durumda olduğu için hastaneye götürmüyorum zaten. Emmesinde problem yok sadece ek gıdayı reddediyor
LinaMom0501 Hafsa_anne ateş ve öksürük var dıyosun. Normal her zamanki gibi ek gıdayı Redediyor demiyorsunuz.
Hafsa_anne LinaMom0501 canım götüremedim doktorunu aradım randevu içim çok riskli gelmeyin diyolar Almanyadayız. Eğer tamamen beslenmeyi reddederse ve iletişimi keserse öyle gelin diyolar.
Mihrimahimmmmmm Hafsa_anne bzmki 1.5 yasina girecek hala ayniyiz sutten kestim yine yemiyo mafoldm artk