Hanımlar 3 buçuk aylık oğlum var bugüne kadar çingene beşiğinde uyuyordu dönmeye başladı bende salıncağı kaldrcam ama aklımda iki fikir var
- Park yatak mı alsam ?
- Elimde beşik yatağı var hani oyun çitleri oluyor ya yatağı yere koyup çitle etrafını mı cevirsem?
Çit olanı yapmayı çok istiyorum ama en yüksek oyun çiti 55 cm sanki biraz kısa geldi emin olamıyorum fikir verebilir misiniz ?