KbrUmayAda Merhabalar malum durum nedeniyle hastaneye gitmek istemiyorum menenjit için 2.doz bexsero aşımız var 5 aylık olcaz doktoruna soran var mı süresi uzatılabilir mi acaba
Denizezgi KbrUmayAda bende bu konuda merak içindeyim. 7aylıkken ilk doz oldu bizim, 9aylık şimdi 2.doz yaptıracağız. Ama ben hiç istemiyorum. Doktorumu arayacağım pazartesi günü. Bakalım ne diyecek. Ama ertelenmiyor diye bliyorum.
Denizezgi Hcerenk hah kusura bakmayın yazmayı unutmuşum, dün sordum doktoruma. 9aydan 2 yada 3hfta sonrasına kadar erteleyebiliriz dedi menenjitin 2.dozunu.kızamıkçık aşısu için mecbur gidecrğiz 9.ayda sağlık ocağına.