Gamzezzzz siz uyuyun geceleri eşiniz beslesin 🤗 ya da 3 ay daha saklayabilirsiniz. Çünkü şöyle bir şey var; 10 sene önce anne sütü saklama koşulları şimdiki sürelerin iki katıymış. O zaman ki çocuklar bozuk sütle mi büyüdü yani 🙄 3 ay daha saklayın ne zaman lazım olacağı bilinmez. Benim sütüm bir anda gitti mesela şakır şakırken ya da ilaç kullanmanız gereken durumlar olur o zaman verirsiniz. Çözdürdüğünüzde koklayın kokusunda değişiklik yoksa kullanabilirsiniz. Zaten eğer bozulmuşsa bebeğiniz içmeyecektir. İçeriği hala tam olarak bilinemeyen iki şeyden biri anne sütü. Dolayısıyla ortalama bir süre belirleniyor. Bozulup bozulmadığına kendiniz ya da bebeğiniz karar verebilir.