Eminapasali 2 gun hastanede kaldım canım 16 gibi ilk kez emzirmeyi denedik ilkgun hiç yoktu pompaya 2-3 damla anca geliyordu çok sıkınca anca sızıntı şeklindeydi. Hastaneden çıkmaya yakın biraz çoğaldığını hissetmiştim. Eve geldiğimde göğüslerim akıyordu. Biraz da psikolojik olduğunu düşünüyorum hem hastanede hem evde duşa girdim o çok fayda etti.