Benım kızımda 16 aya kadar cok sevecen uyumlu mutlu bır cocuktu 1 gecede butun huyu suyu degısmıstı anlatıgınız gıbı bır cocuk olmustu. Cok yıprandım cok agladım o donemde evden cıkamaz bır yere gıdemez hale gelmıstım pedagog a goturduk son care 2 yas sendromu dedıler 3,4 yasında hala aynıyız 😔ınsallah sızın yavrunuz cabucak gecırır bu sıkıntılı zamanını🤲