Yaseminkoltuk24 Bebeğim 6 aylık ve uyutmakta aşırı zorluk çekiyorum uyuttuktan tam 1 saat sonra ağlayarak uyanmaya başlıyor bütün gecemiz böyle varmı bu durumu yaşayan?? Bir sıkıntısımı var acaba
ElifkonunAnnesi Yaseminkoltuk24 atak geliyor böyle şeylerde aklıma artık ilk olarak 😅 doğması gereken günden itibaren haftasını hesaplayın, blogda da ataklarla alakalı bilgiler var belki ayaktadır 🤔
mikkonunannesi- Yaseminkoltuk24 diş çıkarıyor da olabilir çünkü ne zaman güzel uyku düzeni olsa diş varken sürekli sıksık uyanıyor 🤗
Seerdaay Yaseminkoltuk24 benim bebeğim de 5 ay 25 günlük şu an atak haftasındayız.22,5-26,5 hafta atağında.Sizinki de öyledir.Bitmiyor ataklar bitmiyoooor 🤷🏻♀️
Seerdaay Kado87 tam 40. Hafta hangi günse o gün doğmuş kabul ediyorsunuz.İnternette hesaplama var oradan bakabilirsiniz.hesapliyor.com adresi, sayfaya girince arama kısmına atak hesaplama yazın çıkıyor
ElifkonunAnnesi Kado87 doğması gereken güne göre 👍 benimki de 34 haftada doğdu, 5 aylık olduk ama daha 12 hafta atağına girmedik 😂
Seerdaay Yaseminkoltuk24 4. Ay çok çok zorlu gecti bizimde tam anlamıyla uyku gerilemesi yaşadık.Şimdi bir gün idare eder, bir gün saat başı ayktayım
ElifkonunAnnesi Kado87 gözünüz aydın o zaman 😂 süreçler zorlu oluyor, ama atak sonunda öğrendiği yeni şeyleri onunla birlikte keşfetmek de bir o kadar eğlenceli 👏👏