Zuleyha-66 Merhaba sevgili anneler bu zor günlerde birde bebeklerimizi düşünmek zorundayız en çokta onlar için endişeleniyoruz😔kızım 30 martta 5 aylık olucak ve rota virüs aşısının 2 . dozunu yaptırmamız gerekiyor ama ben bu durumda bebeğimi ve kendimi riske atıp evden çıkmak istemiyorum. Şöyle birşey söylendi yapan varmı aranızda bilmiyorum eczaneden alıp kendiniz verebiliyormuşsunuz sizce ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻
Oykuu_bebekk Zuleyha-66 bizde doktorumuz aradık virüsten dolayı gelmeyeceğimizi bildiirp evde yapabilirmiyim diye sorduk eczaneden alıp 1 gün öncesinde de almıştık dolapta bekletip ertesi gün sabah yaptık çok basit zaten z🙏
melis_duru Zuleyha-66 ben geçen sene (yani virüs falan gibi hastaneye gidemeyeceğim bir durum yokken bile) kendim yaptım. Eşim eczaneden aldı geldi, şırıngayla verdim ağzına. Aşırı kolay, kesinlikle bu durumda hastaneye götürmenize değmez, kendiniz yapın
GameProMom Ben eczanenden alıp kendim yaptım , ilk dozu doktorun nasıl verdiğini görmüştüm zaten bişey yok , bebeği yatırdım sakin olduğu (yeni uyandığı) zaman , ağızdan yaptım aşıyı. , dışarı akıtmadım ve yarım saat emzirmedim . O kadar ☺️
Zuleyha-66 GameProMom yaa çok tşkr ederim 😃Bende ilk dozu aşı hemşiremiz yaparken gördüm kolay bi uygulama gerçekten yinede yanlış bişey yapmamak için sormak istedim .açken mi verelim yoksa karnını doyurup biraz bekledikten sonramı
GameProMom Zuleyha-66 Doyurduktan yarım saat sonra yaptım sonraki yarım saatte de beslemedim ben canım , ilk dozda bu şekilde yapmıştık
Dilek_45 Oykuu_bebekk bende Aradım sekreteri 1hafta erteleyelim ama burda yapılması gerek direk dolaptan çıkıyor dedi siz buzluğamı yoksa dolabın diğer kısmınamı koydunuz bende gitmek istemiyorum hiç hastaneye
Oykuu_bebekk Dilek_45 emin olun muane parası almak için demişlerdir ezcanede alıp normal dolap yerine koydum dondurucu sakın koymayın donmaması lazım çıkartıp hemen ağzına sıktım
Dilek_45 Oykuu_bebekk teşekkür ederim bende gitmim ya bu ay rutin kontrolde olmayıversin ne yapalım🤷♀️
Oykuu_bebekk Omer_Asaf81 ben 1 gün önceden almıştım yapmam gerkeen tarih hafta sonuna denk geldiği için 1 gün öncesinden aldım siz aynı günü alıp yapabilirsiniz