Baby ben emzirme aralıklarını 1.aydan sonra acmistim gece 11de yatıyor sabah 4 te kalkıyordu gün içinde 2 saatte bir emziriyordum ama doktor zayıf kalmış sık emzir 20 dk emsin en az dedi ki ben zaten uzun emziriyordum şuan kilo alsın diye gece 2 de kaldırıp emziriyordum farklı olarak bakalım kilo alicak mi gerçi 500 Gr almış doktor beğenmedi 1 kilo almalıymis...