Merhaba hanımlar bebeğim 4 ay 12 günlük salyası sürekli akıyor bir aydır sürekli eli parmakları ağzında bugünde sürekli kafasını çevirerek emmek istiyor ısırmak istiyor sürekli bir ay önce alt damağındaki beyazlığı farkedip aile hekimine gösterdiğimiz zaman diş değil demişti bir kaç kişiye daha gösterdim ama diş olmadığını söylediler damakta çıkan bir şey olduğunu söylediler bugünde akşam beneğim fazlası ile bağırarak ağladı diş kaşıyıcıyı ısırmaya çalıştı çay kaşığı ile ses gelmiyor önceki beyaz görüntüye göre biraz büyümüş ama bilemiyorum diş kaşıma belirtileride çok virüsden dolayı çıkamıyorumda bilen önerisi olan yazabilir mi lütfen 🙏🌸