Eminapasali İyi geceler herkese 5 günlük bebegim var sezeryandan sonra yeterince sütüm henuz gelmedi aptamil 1 kullaniyorum ama doymuyor sanki 4050gr bebegim sizce kaç cc mama vermeliyim
ozge_yasin_budak Eminapasali canım bende doğduğundan beri mama veriyorum ben o zaöbalar 2 saatte bşr 30 ml yiyordu kızım uanş nen yine 60 ml yapıyordum bazen 30 ml bazen 40 ml yerdi
ozlemo Eminapasali 4300 dogdu oglum ayni seyleri yasadim canim stres yapma benim gibi, gelmiyor dedikxe sut gelemiyor oncelikle yarin sutun gelecek buna inan.. 30cc ye bir olcek yeter fazla bile gelir 5-10cc de doyar cunku.
seyreksevim Eminapasali kilosu maşallah 30 cc ile başlayın yetmiyorsa 60 cc ye çıkarabilirsiniz aptamil 1 mamayı