Benim kızımda da vardı sivilce gibi banyo yaptırınca kuruyor içinden sarı sıvı çıkıyordu . Eğer sadece boyundan yukarda varsa bebek egzaması yani atomik dermatit ya da sebaroik dermatit olabilir. Yüzünün kuruyup gerilmemesini söylemişti doktorumuz. Kızıma krem de verdi nemlendirmek için iki güne geçtiler arada yine çıktı ama nemlendirince geçti yine sonradan çıkmıyor zaten. Ama siz yine de bir doktora danışın.