Benim de oğlum ek gıdayı sevmedi. Ağzına bişeyler alıp kemirmeyi seviyor. Atıştırmalık kabaklı havuçlu çıtırlardan veriyorum eline bazen. Sabahları 2 tatlı kaşığı yoğurt yiyor. Zeytini çekirdeğinden ayırıyorum onu emip tadını bitirip kalanını atıyor 😅. Öğlen meyve püresi ya da sebze püresi . Akşam çok az tuz ekleyerek kıyma köfte yanına az suda haşlanmış tatlı patates ya da kabak yapıyorum ( ama yemiyor). Uyumadan önce irmikli yulaflı tereyağlı keçiboynuzlu muhallebi yapıyorum.