Bebeğim 2,5 aylık 15 günlükten itibaren monovit d kullanmaya başladık.ilk zamanlar kakasını kendi düzenli yapıyordu.sonradan yapamamaya başladı kabız değil çünkü yaptığı zamanlar kakası gayet sulu kıvamı bugün 1 hafta oldu hala yapamadık bilgisi önerisi olan yardımcı olabilir mi 😥