gozde__ ben bu hafta içi 6. Ay aşıları vurdurmak için gittim valla eve girerken ki xorluğumu hala unutmuyorum, bebeğin üstündekileri ben çıkardım o o şekilde eve aldı, bende ğstümdekileri kapıda çıkarıp doğru banyoya gittim, banyo sonrası ise eşyaları eldiven ile tutup cebimden çıkardığım kimlikleri ilaçları aşı kartlarını dezenfektan ile sildim 🙈