Kbrayaman Hilosum bende kullanıyorum birkaç gündür akşamları 37.7 oluyor ateş ama ben diş çıkartacak da o yüzden oluyor diye düşünmüştüm
Meltemefe Hilosum bende kullanıyorum ama hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım bide ben sabah aç karna veriyorum şurubu
Hilosum Kbrayaman bizde dişle ilgili bir durum yok ve ilaca yeni başladığım için Ferrum haricinde aklıma bişey gelmiyor. Aynı şekilde 37 derecenin üstünde seyrediyor ateşi
Meltemefe Hilosum eczane bana sabah aç karna ver demişti bende hep öyle veriyorum ama dediğim gibi ateş olmadı bu zamana kadar
Melekturkann Ateş yapmaz sadece kabızlık yapabilir. Bu ateşin arkası diştir inşallah hastalık olmasın. Başında ve avuç içlerindeyse diştir